Pročitajte kompletni tekst na stranici »
Slične vijesti
- Istraživanje: Kafa bez kofeina poboljšava pamćenje
- DW video dana: Skijalište za sportiste u trendu
- Masnoće kao tampon-zona: Velike stražnjice su dobre za vaše zdravlje
- Lijek protiv raka smanjuje gustoću kostiju
- Do ulaza vodi viseći most: Prodaje se nevjerovatna kuća na stijeni
- Istraživanje: Ljudi se sve češće upoznaju preko interneta i započinju veze
- Oprez, pretilost je zarazna!
- Vino povećava rizik od karcinoma usta
- Naučnici upozoravaju: Veće količine alkohola veoma opasne po zdravlje
- Istraživanje: Macho muškarci su bolji ljubavnici
- Svjetski dan borbe protiv raka: SZO: Promijeniti način života
- Istraživanje: Brak nije propala institucija
- Gisele pozirala za kolekciju kompanije Versace Jeans
- Šta pokloniti partneru za Valentinovo
- Svjetska zdravstvena organizacija: Ispravan način života smanjuje obolijevanje od karcinoma






